Cégtörténet

Az OPUS Kft. – jogelődeivel együtt – már több mint három évtizede, 1979. óta tevékenykedik a létesítménygazdálkodás, kivitelezés és üzemeltetés területén. Szolgáltatásaink mára az ország egész területére kiterjednek, és közel 200 alkalmazott biztosítja a tökéletes munkavégzést. Az ő szakmai felkészültségük, az OPUS Kft. gazdasági stabilitása és a „lapos”, kevés hierarchiaszinttel működő, jól átlátható szervezeti struktúrája a garancia hosszú távú, sikeres működésünkre.

Cégünk történetének mérföldkövei:

  1. Megalakul a Szinkron Gazdasági Társaság (a Vörösmarty MGTSZ részeként), ami kezdetben csak takarítási szolgáltatásokkal foglalkozik.
  2. A társaság tevékenységi köre kiegészül a kivitelezési üzletággal.
  3. A vállalat a Fótépker leányvállalatként működik tovább.
  4. Az elnevezés Gyulaépszolg-ra változik (a Gyulai Munkácsy MGTSZ részeként).
  5. Megalakul a Gyulaépszolg Kft.
  6. Elindul az épületüzemeltetési üzletág.
  7. A céget építőipari kivitelezői nyilvántartásba veszi a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
  8. Az eddigi szolgáltatások kibővülnek a személy- és vagyonvédelmi üzletággal, és a cég a jelenlegi OPUS Kft. elnevezést kapja.
  9. Újabb szolgáltatásként a fürdőüzemeltetési üzletág.

Eddigi munkánk során a legkülönbözőbb épületfajtákkal kapcsolatban szereztük tapasztalatokat. A kezelt ingatlanok köre kiterjed az A+, A, B és C típusú irodaházakra, a műemlék jellegű fürdőkre, a szigorúan védett állami hivatalokra és a kereskedelmi ipari létesítményekre is. Megbízóink jelentős részével hosszú távú, több mint három éves munkakapcsolatot ápolunk. A tevékenységünkhöz szükséges anyag- és eszközellátást saját logisztikai kapacitással végezzük az ország teljes területén.

Profizmusunk olyan MEGOLDÁSOKAT kínál a mindennapokra, melyeket Megrendelőink teljes bizalommal vesznek igénybe.

Forduljon hozzánk bátran, hiszen személyre szabott, komplex szolgáltatási csomagjaink régi és új ügyfeleink igényeit egyaránt teljes mértékben kielégítik.

Cégtörténet

Cégtörténet

Az OPUS Kft. – jogelődeivel együtt – már több mint három évtizede, 1979. óta tevékenykedik a létesítménygazdálkodás, kivitelezés és üzemeltetés területén. Szolgáltatásaink mára az ország egész területére kiterjednek, és közel 200 alkalmazott biztosítja a tökéletes munkavégzést. Az ő szakmai felkészültségük, az OPUS Kft. gazdasági stabilitása és a „lapos”, kevés hierarchiaszinttel működő, jól átlátható szervezeti struktúrája a garancia hosszú távú, sikeres működésünkre.

Az OPUS Kft. – jogelődeivel együtt – már több mint három évtizede, 1979. óta tevékenykedik a létesítménygazdálkodás, kivitelezés és üzemeltetés területén. Szolgáltatásaink mára az ország egész területére kiterjednek, és közel 200 alkalmazott biztosítja a tökéletes munkavégzést. Az ő szakmai felkészültségük, az OPUS Kft. gazdasági stabilitása és a „lapos”, kevés hierarchiaszinttel működő, jól átlátható szervezeti struktúrája a garancia hosszú távú, sikeres működésünkre.

Cégünk történetének mérföldkövei:

  1. Megalakul a Szinkron Gazdasági Társaság (a Vörösmarty MGTSZ részeként), ami kezdetben csak takarítási szolgáltatásokkal foglalkozik.
  2. A társaság tevékenységi köre kiegészül a kivitelezési üzletággal.
  3. A vállalat a Fótépker leányvállalatként működik tovább.
  4. Az elnevezés Gyulaépszolg-ra változik (a Gyulai Munkácsy MGTSZ részeként).
  5. Megalakul a Gyulaépszolg Kft.
  6. Elindul az épületüzemeltetési üzletág.
  7. A céget építőipari kivitelezői nyilvántartásba veszi a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
  8. Az eddigi szolgáltatások kibővülnek a személy- és vagyonvédelmi üzletággal, és a cég a jelenlegi OPUS Kft. elnevezést kapja.
  9. Újabb szolgáltatásként a fürdőüzemeltetési üzletág.

Eddigi munkánk során a legkülönbözőbb épületfajtákkal kapcsolatban szereztük tapasztalatokat. A kezelt ingatlanok köre kiterjed az A+, A, B és C típusú irodaházakra, a műemlék jellegű fürdőkre, a szigorúan védett állami hivatalokra és a kereskedelmi ipari létesítményekre is. Megbízóink jelentős részével hosszú távú, több mint három éves munkakapcsolatot ápolunk. A tevékenységünkhöz szükséges anyag- és eszközellátást saját logisztikai kapacitással végezzük az ország teljes területén.

Profizmusunk olyan MEGOLDÁSOKAT kínál a mindennapokra, melyeket Megrendelőink teljes bizalommal vesznek igénybe.

Forduljon hozzánk bátran, hiszen személyre szabott, komplex szolgáltatási csomagjaink régi és új ügyfeleink igényeit egyaránt teljes mértékben kielégítik.

Bővebben

Minőségpolitikánk

Legfőbb értékünk maga az EMBER, ugyanis munkatársaink azok, akikre a legbüszkébbek vagyunk. Dolgozóink biztonságos és kiegyensúlyozott légkörben végezhetik munkájukat. Lehetőséget adunk a szakmai fejlődésre, ami véleményünk szerint garancia a Megrendelőinknek nyújtott minőségi szolgáltatások biztosítására.

Célunk, hogy Ügyfeleink válláról minél több feladatot, terhet vegyünk le, valódi MEGOLDÁSOKAT kínálva ezzel a mindennapokra. Fontosnak tartjuk a takarítás, mint szakma társadalmi elismertségét, ezért tagjai vagyunk a MATISZ-nak (Magyar Tisztítás-technológiai Szövetség) és az ISSA-nak (The Worldwide Cleaning Industry Association). Elkötelezettek vagyunk széleskörű védelmi szolgáltatásaink terén is, ezért a Személy-, Vagyonvédelmi és Magánnyomozói Szakmai Kamarához is csatlakoztunk. Büszkék vagyunk rá, hogy nem csak a kezdetektől velünk dolgozó, hanem az időközben belépő kollégák is ugyanezeket az elveket és értékeket vallják, hiszen ez nélkülözhetetlen az állandó megújulás és megfelelés világában.

Fontos számunkra, hogy munkánkat minőség- és eredményorientáltan végezzük. A szervezet dinamikus működéséhez hozzájárul vezetőink gyors reakcióideje, döntéseink pontos, logikus mérlegelése. A felelősségvállalást a környezetvédelemben is kötelességünknek tartjuk, így törekszünk a környezeti terhelések csökkentésére. Ennek érdekében már több mint egy évtizede működtetünk minőségirányítási rendszereket, folyamatosan aktualizálva és bővítve azokat, alkalmazkodva a piaci körülményekhez és elvárásokhoz.

Társaságunk nagy összegű felelősségbiztosítással rendelkezik, ami még nagyobb biztonságot nyújt Megrendelőinknek. A felelősségbiztosítás kiterjed a szakmai tevékenységre, az alvállalkozók munkájára, a harmadik fél részére okozott kár kockázataira, valamint a környezetszennyezés felelősségének teherviselésére is.

Minőségpolitika

Minőségpolitikánk

Legfőbb értékünk maga az EMBER, ugyanis munkatársaink azok, akikre a legbüszkébbek vagyunk. Dolgozóink biztonságos és kiegyensúlyozott légkörben végezhetik munkájukat. Lehetőséget adunk a szakmai fejlődésre, ami véleményünk szerint garancia a Megrendelőinknek nyújtott minőségi szolgáltatások biztosítására.

Legfőbb értékünk maga az EMBER, ugyanis munkatársaink azok, akikre a legbüszkébbek vagyunk. Dolgozóink biztonságos és kiegyensúlyozott légkörben végezhetik munkájukat. Lehetőséget adunk a szakmai fejlődésre, ami véleményünk szerint garancia a Megrendelőinknek nyújtott minőségi szolgáltatások biztosítására.

Célunk, hogy Ügyfeleink válláról minél több feladatot, terhet vegyünk le, valódi MEGOLDÁSOKAT kínálva ezzel a mindennapokra. Fontosnak tartjuk a takarítás, mint szakma társadalmi elismertségét, ezért tagjai vagyunk a MATISZ-nak (Magyar Tisztítás-technológiai Szövetség) és az ISSA-nak (The Worldwide Cleaning Industry Association). Elkötelezettek vagyunk széleskörű védelmi szolgáltatásaink terén is, ezért a Személy-, Vagyonvédelmi és Magánnyomozói Szakmai Kamarához is csatlakoztunk.Büszkék vagyunk rá, hogy nem csak a kezdetektől velünk dolgozó, hanem az időközben belépő kollégák is ugyanezeket az elveket és értékeket vallják, hiszen ez nélkülözhetetlen az állandó megújulás és megfelelés világában.

Fontos számunkra, hogy munkánkat minőség- és eredményorientáltan végezzük. A szervezet dinamikus működéséhez hozzájárul vezetőink gyors reakcióideje, döntéseink pontos, logikus mérlegelése. A felelősségvállalást a környezetvédelemben is kötelességünknek tartjuk, így törekszünk a környezeti terhelések csökkentésére. Ennek érdekében már több mint egy évtizede működtetünk minőségirányítási rendszereket, folyamatosan aktualizálva és bővítve azokat, alkalmazkodva a piaci körülményekhez és elvárásokhoz.

Társaságunk nagy összegű felelősségbiztosítással rendelkezik, ami még nagyobb biztonságot nyújt Megrendelőinknek. A felelősségbiztosítás kiterjed a szakmai tevékenységre, az alvállalkozók munkájára, a harmadik fél részére okozott kár kockázataira, valamint a környezetszennyezés felelősségének teherviselésére is.

Bővebben

Szolgáltatások

Épületüzemeltetés

  • teljes körű épületgondnokság
  • erős- és gyengeáramú rendszerek üzemeltetése, karbantartása
  • gépészeti rendszerek üzemeltetése, karbantartása
  • hatósági és szabványossági vizsgálatok elvégzése
  • energiamanagement
  • 0-24 órás TMK gyorsszolgálat
  • rovar- és rágcsálóirtás
Bővebben

Takarítás

  • napi takarítás, nagytakarítás
  • ügyeleti takarítás
  • higiéniai anyagok biztosítása
  • speciális területek takarítása (alpin-technológia)
  • textiliák mosása
  • külterületek takarítása
  • hóeltakarítás
  • autóipari takarítás
  • technológiai takarítás
  • szárazjeges tisztítás
Bővebben

Kivitelezés

  • generálkivitelezés
  • projektmanagement
  • szerkezetépítés
  • elektromos kivitelezések (erős- és gyengeáram)
  • komplett gépészeti szerelések
  • szakipari (szárazépítés, burkolás, hőszigetelés) kivitelezések
  • egyedi berendezések gyártása
  • fit-out
  • műszaki ellenőrzés
Bővebben

Személy- és vagyonvédelem

  • 0-24 órás portaszolgálat
  • recepciós tevékenység ellátása
  • élőerős objektumvédelem
  • rendezvények biztosítása
  • személyvédelem
  • elektronikus védelmi rendszer üzemeltetése
  • csomagátvizsgálás
Bővebben

Fürdőüzemeltetés

  • bel- és kültéri medencék szerkezeti karbantartása
  • vízminőség biztosítása
  • vízgépészet üzemeltetése, karbantartása
  • uszodavegyszerek biztosítása
  • medencetisztítás, fertőtlenítés
  • játszóterek biztonságos üzemeltetése
  • csúszdaüzemeltetés
Bővebben

Partnereink

OPUS Ingatlanszolgáltató és Kivitelező Kft.

cím: 1139 Budapest, Váci út 99. | telefon: +36 1 383-4651 | fax: +36 1 363-6838 | e-mail: office@opus-kft.hu

Copygright © 2010 Opus Kft. Minden jog fenntartva.